فرم درخواست ایمیل افراد حقوقی

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۸/۶/۹ | 
لطفا قبل از تکمیل فرم قوانین مرتبط با ایمیل دانشگاه را مطالعه بفرمایید.


دفعات مشاهده: 789 بار | دفعات چاپ: 167 بار | دفعات ارسال به دیگران: 0 بار | 0 نظر

فرم درخواست ایمیل افراد حقیقی

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۸/۶/۹ | 
لطفا قبل از تکمیل فرم قوانین مرتبط با ایمیل دانشگاه را مطالعه بفرمایید.



دفعات مشاهده: 785 بار | دفعات چاپ: 169 بار | دفعات ارسال به دیگران: 0 بار | 0 نظر

قوانین پست الکترونیک(EMAIL)

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۸/۶/۹ | 
 سیاست مرکزفناوری اطلاعات دانشگاه امام صادق(ع) در رابطه با پست الکترونیک کاربران

 
شرایط استفاده از «پست الکترونیکی »

مرکز فناوری اطلاعات دانشگاه امام صادق(ع) برای اشخاص(حقیقی یا حقوقی) واجد شرایط اقدام به صدور حساب پست‌الکترونیکی دانشگاه امام صادق(ع) تحت دامنه‌ ثبت شده دانشگاه (isu.ac.ir) می‌نماید.

واجدین شرایط:

اعضای هیات عملی ، کارمندان دانشگاه ، واحدها، پروژه‌ها و طرح‌های مرتبط با دانشگاه ، پژوهشگران پسادکتری و دانشجویان:

فرم مربوط به دریافت ایمیل را از وب سایت مرکز فناوری اطلاعات می توانید دریافت نمایید.

قوانین و شرایط استفاده از ایمیل دانشگاه:

• ایمیل دانشگاه برای استفاده در جهت مقاصد و اهداف دانشگاه صادر گشته و از آن نمی‌توان استفاده‌های تجاری غیرمرتبط با دانشگاه داشت.
• ارسال هرزنامه (spam) از ایمیل دانشگاه شدیدا ممنوع می‌باشد.
• تعداد ارسال ایمیل از ایمیل‌های دانشگاه دارای محدودیت (quota) می‌باشد. چنانچه اقدام به ارسال ایمیل انبوه شود، این امکان وجود دارد که ایمیل‌های شما توسط سرورهای دانشگاه ارسال نگردند.چنانچه احتیاج به ارسال ایمیل انبوه دارید، از پیش مرکزفناوری اطلاعات دانشگاه را مطلع سازید.
• دارندگان ایمیل دانشگاه اعم از حقیق و حقوقی اجازه ارسال ایمیل به لیست‌ افرادی که داوطلب دریافت ایمیل در موضوع خاص نبوده‌اند نیستند. به عبارت دیگر ارسال ایمیل انبوه به لیست افرادی که از منابع دیگری به دست آمده و رضایت خود جهت دریافت ایمیل در آن موضوع را اعلام نکرده‌اند مجاز نمی‌باشد.
• دارندگان ایمیل‌های دانشگاه  ملزم به رعایت سایر قوانین مربوطه‌ی دانشگاه و کشور می‌باشند.
• تخطی از این موارد می‌تواند باعث مسدود شدن دائم یا موقت ایمیل گردد.


دفعات مشاهده: 770 بار | دفعات چاپ: 149 بار | دفعات ارسال به دیگران: 0 بار | 0 نظر

ورود به پست الکترونیک(EMAIL)

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۸/۶/۹ | 

برای ورود اینجا را کلیک کنید.
mailto:mail.isu.ac.ir

 

راهنمای استفاده از Microsoft Outlook ۲۰۰۷

در تنظیمات نصب Microsoft Outlook ۲۰۰۷ می‌توانید از پروتکل POP۳ و یا IMAP استفاده کنید؛ Post Office Protocol(POP۳) و Internet Message Access Protocol(IMAP) دو پروتکل مربوط به رایانامه در اینترنت هستند که به شما اجازه می‌دهند نامه‌های خود را از سرویس‌دهنده رایانامه دریافت کنید. پروتکل IMAP به شما اجازه می‌دهد تا نامه مورد نظرتان را از سرویس‌دهنده دریافت کرده و بخوانید در حالیکه این نامه هنوز روی سرور باقیمانده است. در نتیجه تمام نامه‌های شما روی سرور نگهداری می‌شوند و از روی هر کامپیوتری که برای پروتکل IMAP پیکره‌بندی شده باشد، می‌توانید به تمام نامه‌هایتان دسترسی پیدا کنید. اما پروتکل POP۳ متفاوت است. در این پروتکل نامه‌های شما از روی کامپیوتر سرور به کامپیوتر شما دانلود می‌شود و سپس از روی سرور پاک می‌شود. در نتیجه از روی یک کامپیوتر دیگر شما نمی‌توانید نامه‌هایی را که قبلا از سرور دریافت کرده‌اید، مجددا دریافت کنید، همچنین پروتکل IMAP سریعتر است، چون فقط هدر مربوط به پیغامها را می‌آورد و تا وقتی‌که شما یک نامه را باز نکرده اید، محتوای آن برای شما نمی‌آید ولی پروتکل POP۳ در هر صورت کل نامه‌ها را برای شما دانلود می‌کند.



مراحل نصب Microsoft Outlook 2007 با استفاده از پروتکل POP3:

ایجاد نشانی رایانامه جدید:
1. بعد از ورود به نرم‌افزار Microsoft Outlook 2007 از منوی اصلی Tools و بعد گزینه Account Settings را انتخاب کنید.

 

۲. ابتدا نشانه New را انتخاب کنید.
 

۳. در پنجره Add New E-mail Account گزینه Manually configure server settings or additional server types را علامت زده و سپس دکمه Next را انتخاب کنید.
 

۴. در پنجره باز شده گزینه Internet E-mail را انتخاب نمائید و سپس Next را فشار دهید.
 

۵. در این پنجره ابتدا نام و آدرس رایانامه خود را وارد نمائید، Account Type را POP3 و Incomming و Outgoing را ( vdi.isu.ac.ir ) آدرس Server تان بگذارید. در قسمت Logon Information نام کاربری و کلمه عبور را وارد نمائید.

توجه: در صورت علامت داشتن Remember password ، هنگامیکه می‌خواهید نامه‌هایتان را از مرکز پستی دریافتنمائید، Password را از شما سوال نخواهد کرد. در غیر اینصورت به محض ارسال و دریافت نامه از مرکز پستی کلمه عبور را از شما سوال خواهد کرد.
 

۶. دکمه More Settings را کلیک نمائید. در پنجره Internet E-mail Settings برگه Outgonig Server را انتخاب نمائید. سپس گزینهMy Outgoing server requires authentication را علامت بزنید. سپس گزینه Use same settings as my incoming mail server را علامت بزنید. 


۷.سپس در برگه Advance d ، تنظیمات خود را با مواردی که در شکل زیر دور آن‌ها کادر کشیده شده است مطابقت دهید و در صورت مغایرت، نسبت به تغییر آن‌ها مطابق شکل اقدام کنید. سپس روی دکمه OK کلیک نمائید. در انتها دکمه Next و سپس Finish را کلیک نمائید.





 

مراحل نصب Microsoft Outlook 2007 با استفاده از پروتکل IMAP:

ایجاد نشانی رایانامه جدید:
۱. بعد از ورود به نرم‌افزار Microsoft Outlook 2007از منوی اصلی Tools و بعد گزینه Account Settings را انتخاب کنید.

۲. ابتدا نشانه New را انتخاب کنید

۳. در پنجره Add New E-mail Account گزینه Manually configure server settings or additional server types را علامت زده و سپس دکمه Next را انتخاب کنید.

۴. در پنجره باز شده گزینه Internet E-mail را انتخاب نمائید و سپس Next را فشار دهید.

۵. در این پنجره ابتدا نام و آدرس رایانامه خود را وارد نمائید، Account Type را IMAP و Incomming و Outgoing را (vdi.isu.ac.ir) آدرس server تان بگذارید. در قسمت Logon Information نام کاربری و کلمه عبور را وارد نمائید.


توجه: در صورت علامت داشتن Remember password ، هنگامیکه می‌خواهید نامه‌هایتان را از مرکز پستی دریافتنمائید، Password را از شما سوال نخواهد کرد. در غیر اینصورت به محض ارسال و دریافت نامه از مرکز پستی کلمه عبور را از شما سوال خواهد کرد.

۶. دکمه More Settings را کلیک نمائید. در پنجره Internet E-mail Settings برگه Outgonig Server را انتخاب نمائید. سپس گزینه My Outgoing server requires authentication را علامت بزنید. سپس گزینه Use same settings as my incoming mail را علامت بزنید.

۷. سپس در برگه Advance d ، تنظیمات خود را با مواردی که در شکل زیر دور آن‌ها کادر کشیده شده است مطابقت دهید و در صورت مغایرت، نسبت به تغییر آن‌ها مطابق شکل اقدام کنید. سپس روی دکمه OK کلیک نمائید. در انتها دکمه Next و سپس Finish را کلیک نمائید.



دفعات مشاهده: 779 بار | دفعات چاپ: 150 بار | دفعات ارسال به دیگران: 0 بار | 0 نظر

گزارش مصرف اینترنت

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۸/۶/۹ | 

گزارش مصرف اینترنت اردیبهشت 1397
 
ردیف حجم استفاده شده زمان دانلود آپلود تعداد رکورد های ثبت شده
1 کارشناسی 150227:30:06 5.87 ترابایت 655.68گیگابایت 118.378
2 ارشد 50194:26:29 2.26 ترابایت 222.85 گیگابایت 30.486
3 دکتری 11749:48:12 570.24گیگابایت 48.13گیگابایت 5.864
4 اساتید 18202:05:41 724.57 گیگابایت 104.80 گیگابایت 6.725
5 کارمندان 23032:01:04 568.42گیگابایت 61.14 گیگابایت 8.826
6 کارشناسان 15126:35:46 758.20 گیگابایت 82.20گیگابایت 5.696
 
 
 






 

گزارش مصرف اینترنت فروردین 1397

 
ردیف حجم استفاده شده زمان دانلود آپلود تعداد رکورد های ثبت شده
1 کارشناسی 32523:48:15 1.31ترابایت 162.37گیگابایت 29.391
2 ارشد 10628:5057 537.40ترابایت 51.53گیگابایت 7.322
3 دکتری 2610:39:19 136.12گیگابایت 11.30گیگابایت 1.496
4 اساتید 3854:02:50 170.01گیگابایت 20.92 گیگابایت 1.795
5 کارمندان 4467:42:03 129.47گیگابایت 14.31گیگابایت 2.399
6 کارشناسان 3091:16:00 154.47گیگابایت 17.69گیگابایت 1.495
 
 
 
 









 

دفعات مشاهده: 753 بار | دفعات چاپ: 161 بار | دفعات ارسال به دیگران: 0 بار | 0 نظر